hétfő, szeptember 07, 2009

Minden a maga idejében

A látvány, amely hetekig fogadott a nappalimban
2005. szeptember 2.: az első bejegyzés a Chili&Vanílián, Brüsszelből. Utólag visszaolvasva, nagyon viccesnek találom, és persze sok tekintetben elavult. Mennyi minden változott azóta, te jó ég.

2006. szeptember 2.: Egy éves a blog, akkor még van róla filozofálgatás. Még mindig Brüsszelből.

2007. szeptember 2. Két éves a blog, már nincs filozofálgatás. Van helyette pesti háborgás, valami teljesen lényegtelen éttermi tábláról, nem is emlékeztem rá. Brüsszel.

2008. szeptember 2.: Három éves a blog, ünneplés nincs, paradicsomos zöldbab van. Közben júliusban öt brüsszeli év után hazaköltöztem Budapestre. Egy kicsit még a régi szakmámba, aztán gyorsan kiderült, hogy hamarosan döntési helyzetbe kerülök. Döntöttem, pályát váltottam. A valós életben azért ez valamivel bonyolultabb volt, mint ilyen egyszerűen leírni.

2009. szeptember 2. Négy éves a Chili&Vanília, nemhogy ünneplés nincs, még egy szegény recept sincs. A nagy hallgatás magyarázata pedig az, hogy az elmúlt hetekben annyira egy feladatra összpontosítottam, hogy a többi átmenetileg kissé háttérbe szorult. Ha minden jól megy, novemberben megjelenik a Chili&Vanília szakácskönvy, most fejeztük be az ételek fotózását (Gyönyörű fotók lesznek, van igazi –nem is akármilyen –profi fotósom). A lakásom kezd ismét lakásra hasonlítani, és egész furcsa, hogy van hely a hűtőben. Ha van rá érdeklődés, akkor nagyon szívesen mesélnék a részletekről is. Most még egy-két hét, és visszaállok normál üzemmódba, természetesen receptekkel. Addig még egy pici türelmet kérek szépen. .

Címkék: , ,


 

 

42 hozzászólás:

Blogger Unknown szerint...

Mesélj Zsófi!

1:02 de.  
Blogger anna szerint...

dejoo

3:13 de.  
Blogger Unknown szerint...

Naná, hogy érdekel!

4:32 de.  
Blogger Fűszeres Eszter szerint...

Te Zsófi, ez milyen szöeg volt?!
:-)
Ha van rá érdeklődés...
Szerinted?

6:28 de.  
Blogger Macsek szerint...

Várjuk!! :)))

6:47 de.  
Anonymous lorien szerint...

Igen-igen, érdekelnek a részletek is, de hamar :)

6:48 de.  
Blogger Palócprovence szerint...

Gondolod van, akinek nem furdalja az oldalát a kíváncsiság?! :))

7:12 de.  
Blogger zazálea szerint...

Van-e érdeklődés???? Ez kérdés? :o)

8:00 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Igen igen igen :)

E.

8:10 de.  
Blogger rakottkert szerint...

Nagyon örülök,várom a könyvet. És a részleteket.

8:34 de.  
Blogger Unknown szerint...

Kíváncsi vagyok a könyvre és a részletekre is!
A csönd ellenére: BÚÉK! ;)

8:44 de.  
Blogger Jandi szerint...

Zsófi! Elsők között leszek, aki megveszi a könyvedet:))) Örülök a Nők Lapja Konyhájának, mert enélkül nem igazán tudtam volna, hogy az egyik kedvenc oldalam szerzőjét már régóta ismerem. Mint tudjuk nincsenek véletlenek.Lelkesen várom a továbbiakat.

9:03 de.  
Anonymous RK szerint...

Mesélj!!!

9:27 de.  
Anonymous Itality szerint...

Mesélj!!! Tök jó! Bővül a blogos szakácskönyv repertoár!!! :)

10:26 de.  
Blogger Amelie szerint...

Naná, hogy érdekel... :)

És Boldog Blogszülinapot!

10:39 de.  
Blogger Éva szerint...

Engem például _egyáltalán_ nem érdekelnek a részletek:)))))))))))))

10:49 de.  
Blogger Ízlésszindróma szerint...

Yuppi:))) de jó, nagyon kíváncsi vagyok a könyvre, de a Nők Lapjának is mindig örülök!

11:44 de.  
Blogger Reni szerint...

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

11:59 de.  
Blogger Reni szerint...

Szóval akkor lehet karácsonyi ajándéknak kérni... :) Nagyon kíváncsi vagyok én is a részletekre :)

12:00 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Pedig megfogadtam, hogy nem veszek 1 darabig új szakácskönyvet! Vajon meddig tudom tartani a fogadalmat? :-)
Mesélj!

LepkePillangó

1:45 du.  
Blogger Lilahangya szerint...

jo hir, oromteli hir! Jojjenek azok a reszletek :) meg mondjuk nehany kep izelitonek... :))

1:56 du.  
Blogger Dolce Vita szerint...

Gratulálok, megy a fa alá, remélem, igazi C&V-s receptek lesznek!

2:08 du.  
Blogger Millie szerint...

Jaj de jó!!!! Már nagyon vártam! Dedikálás lesz?

3:02 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Természetesen VAN RÁ ÉRDEKLŐDÉS!
Adri

4:03 du.  
Blogger Cukroskata szerint...

Boldog blogszülinapot kívánok, és kíváncsian várom a részleteket :-)

4:15 du.  
Blogger  á la carte kulinaria szerint...

Gratulálok! Mikorra várható a megjelenés?

8:34 du.  
Blogger gmx szerint...

Ez is egy érdeklődés itt.

10:14 du.  
Blogger gmx szerint...

Ez is egy érdeklődés itt.

10:15 du.  
Anonymous Sunny_Days szerint...

Ez itt most egy ÉRDEKLŐDÉS!

10:19 du.  
Anonymous ehran szerint...

CV: 4 év alatt a legfeleslegesebb kérdésed volt ez, persze hogy jöhet! :)
Csatlakozom Dolcevitához, megy a fa alá - remélem az ő könyvével együtt - a Jézuska segítségével. :)

11:58 du.  
Anonymous Tamás szerint...

egy könyv biztosan stipistopi :)

8:04 de.  
Anonymous Zsuzsa szerint...

Várom a részleteket és a könyvet!

3:38 du.  
Blogger Salsa Orsi szerint...

én is csatlakozom az előttem szólókhoz, bizonyára gyönyörű könyv lesz...bár a laptopról főzésnek is magvan a maga varázsa :-), azért egy könyv mégiscsak örök érték...nagyon várom!!!

5:16 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szia, régóta figyelem a receptjeidet, isteniek. Én sok ázsiait szeretek főzni, de sajnos a koriander az nem igazán általános (frissen). Tudom a csarnokban az ázsia boltban van, de az nekem nagyon messze van. Szerettem volna cserépben tartani, de ő ezt valahogy soha nem akarja. Van valami trükköd, tipped rá?

köszönettel

Adrienne

5:38 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Pirikenagyi írja:

Szuppper!!! Ezúton elő-megrendelnék három darabot. Egyet a mamámnak, egyet magamnak, egyet pedig a lányomnak!!

5:56 du.  
Blogger chili&vanilia szerint...

köszönöm szépen az érdeklődést, hamarosan mesélek:)részletekről, kulisszatitkokról. Csak most, csak itt:)

Ha minden jól megy, november eleje.

Adrienne, koriander sajnos érzékeny, nekem soha nem sikerült, bár semmilyen zöldfűszert, úgyhogy növénytermesztésben nem vagyok jó tanácsadó:)

Pirikenagyi, csak kettőt.

12:55 de.  
Anonymous Kinga szerint...

Ide a könyvet! :)

4:16 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szia! Boldog 4. születésnapot! Előre is gratulálok a szakácskönyvhöz, már nagyon várom. Ja, főzőtanfolyamokat, vacsoraesteket nincs kedved tartani??? Niki

5:45 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nagyszeru! Legalabb most mar megindokolhatom, hogy miert is kellene meg egy konyvesponc otthon a konyhai konyvekhez :D

12:09 du.  
Blogger angela szerint...

gratulálok zsófi! Alig várom a könyvet!

Üdv,

Angéla

2:04 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Ah, eszre sem vettem, pedig az en szuletesnapom is szeptember 2-an van. Boldogat es varom a konyvet!
Pb

9:10 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szia!

Van kb. 10-20 kg frissen szedett bio birsalmám. Szívesen átadnám valamennyi birsalmasajt fejében.

üdv, Edit
sebestyen89@yahoo.com

2:08 du.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal